> Aradığnız Müziği ' CTRL+F ' aracılığıyla daha çabuk bulabilirsiniz...

1.Ayaşlı Emre - Tek Taraflı Aşık Oldum MP3İNDİR
2.Ayaşlı Emre - Ağlarım Böyle MP3İNDİR
3.Ayaşlı Emre - Bahçeye ektim çilek, Gazla Dolmuşcum MP3İNDİR
4.Ayaşlı Emre - Bir dost buldum ben, Mendilden bahca olmaz MP3İNDİR
5.Ayaşlı Emre - Bir oğlum olupta MP3İNDİR
6.Ayaşlı Emre - Değirmenin bandine, Gel kaçalım görsünler MP3İNDİR
7.Ayaşlı Emre - Gölbaşına vardım, Karamanın Koyunu MP3İNDİR
8.Ayaşlı Emre - Hastaneye Vardım MP3İNDİR
9.Ayaşlı Emre - Karanfilin Morunu ,Konyalım MP3İNDİR
10.Ayaşlı Emre - Mihriban MP3İNDİR
11.Ayaşlı Emre - Sevdim Sadece MP3İNDİR
12.Ayaşlı Emre - Sokak Kadını MP3İNDİR
13.Ayaşlı Emre - Taktık Vitesi bire ,Hacelim MP3İNDİR
14.Ayaşlı Emre - Tek Taraflı ,Talan Olduk ,Sayende MP3İNDİR
15.Ayaşlı Emre - Uzun Hava MP3İNDİR
16.Ayaşlı Emre - Vefasız Yarim MP3İNDİR
17.Ayaşlı Emre - Yazın Yağar Kar Başıma MP3İNDİR

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top