Not >Aradığnız Müziği ' CTRL+F ' aracılığıyla daha çabuk bulabilirsiniz...

1.Gürkan Demirez - Cemilem, Aymisin Gunesmisin MP3İNDİR
2.Gürkan Demirez - Ben Murada Ermedim , Kankami Se MP3İNDİR
3.Gürkan Demirez - Basima Karlar Yagdi , Guvercini MP3İNDİR
4.Gürkan Demirez - Gulum Sultanim MP3İNDİR
5.Gürkan Demirez - Dilara, Oy Gulum MP3İNDİR
6.Gürkan Demirez - Emmoglu MP3İNDİR
7.Gürkan Demirez - Hacelim MP3İNDİR
8.Gürkan Demirez - Ha Babam Ha, Zar Ustasi, Tabi MP3İNDİR
9.Gürkan Demirez - Guzel Emine MP3İNDİR
10.Gürkan Demirez - Bahcede Hurma Yarim, Tridine Bandım MP3İNDİR
11.Gürkan Demirez - Alaplının Ustunde MP3İNDİR
12.Gürkan Demirez - Allanıyorsun, Hım Hım Yar MP3İNDİR
13.Gürkan Demirez - Ankarayla polatlının arası MP3İNDİR
14.Gürkan Demirez - Atamın seymenleri MP3İNDİR
15.Gürkan Demirez - Badı Sabah MP3İNDİR
16.Gürkan Demirez - Bir gün sende yanarsın MP3İNDİR
17.Gürkan Demirez - Sarı Kız MP3İNDİR
18.Gürkan Demirez - Hüdayda, Atım Arap MP3İNDİR
19.Gürkan Demirez - Firildak Adam MP3İNDİR
20.Gürkan Demirez - Allanıyorsun, Ayaşta Kalmaz Sana MP3İNDİR
21.Gürkan Demirez - Tabip Gelsin, Seftalisin Elmas MP3İNDİR
22.Gürkan Demirez - Kusmedim Nesedim MP3İNDİR
23.Gürkan Demirez - İp Attim Ucu Kaldi MP3İNDİR

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top